MD recorder

Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 12:06:19 CET 2004

Zdravim lidi,
    tak mi jezisek prave najezil :) nove CD od Tezkeho Pokondra. Je na nem
napsano ze nelze prehravat na PC a je to bohuzel pravda :(  Nevi nekdo, jak
se da tato ochrana obejit ? Nechci to na nelegalni kopirovani, ale na
normalni poslech. Vypalovacka to sice nacte bez problemu, ale nepodporuje
digitalni prehravani a pri pokusu o analogove ohlasi na vsech stopach
neznamou chybu :(
    Od vyrobce je to suparna, protoze mi akorat pridelava praci, protoze si
to prevedu pres zvukovku analogove a posleze pro svoji potrebu vypalim
stejne, takze toho moc neziska a dalsi CD s touto etiketou jiz nekoupim.
Nakonec prodelaji stejne oni.
    Je nejaky zpusob, jak rici CD mechanice, ze to CD je v poradku a ze nema
zlobit ?

Diky za odpovedi

Sasa

P.S.: Omlouvam se OT otazku, ale nikdo jiny me nenapada :)