MD recorder

David Belohrad belohrad
Středa Březen 17 12:06:19 CET 2004

www.damello.cz prodava zoltrix nightingale s opt. vst/vyst. sam to mam
napojeno na vez optikou a funguje to vyborne. cena cca 1500.
d.

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On Behalf
Of Vladim?r Andel
Sent: Wednesday, December 26, 2001 1:54 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: MD recorder

No psal jsem, ze na CD mechanice mam vystup digital audio a kdyby to neslo,
shanel bych zvukovku, ktera to umi. Ale asi jsem moc narocnej. Deti si v
pohode nahravaji z MP3 pres analogovy vstup a libi se jim, jak je to
kvalitni:)). Takze dekuji za informace.

 Ale protoze stejne budu chtit obcas neco nahrat venku a pak to pretahnout
na pocitac, na tu zvukovku casem dojde. Zatim vymejslim, jak k MD pripojit
kondenzatorovy mikrofon. Mam tady jeden starej dvousystemovej AKG,
predelanej z elektronky na FET. K magnetaku jsem ho pripojoval tak, ze
polarizacni napeti cca 50V jsem ziskaval usmernenim napeti oscilatoru a
napajeni 9V slo taky z magnetaku. Jenze ted se mi musi vejit do mikrofonu
baterky a jeste menic. Ten dvousystemovy (dvoumembranovy) mikrofon jsem
pouzival jako dva samostatne systemy, takze z toho leze takove zmrsene
stereo s laloky otocenymi o 180 st.
Jo a nevedel by nahodou nekdo, kde je nejakej bazar se starou studiovou
technikou? Pripanne daji se nekde koupit miniaturni odpory 1G? Docela by se
mi hodil jeste jeden mikrofon a cloveek, co to kdysi opravoval v televizi,
uz tam davno nedela..

Andel

Budiz, uznavam svuj omyl. Ja si proste myslela ze to nepude.
Mam ale pocit, ze to stejne nebude uplne ono. A hlavne v puvodni zprave je
zminka o
vystupu z CD mechaniky a ne ze zvukove karty. Ale kdyz to jde se zvukovkou,
mozna to pujde i s nechanikou :) I kdyz pochybuji....

Sasa

e-mail: sasa.dvoraku@seznam.cz
           sasa.dvoraku@centrum.cz
web:    http://sasa.jinak.cz