klic

Boris Wolfgang Dobak bwd1
Středa Březen 17 12:06:17 CET 2004

Ales Filip wrote:

> Hmm, me stacilo, kdyz jsem chtel, aby nam u sluzebni skodovky
> predelali vsechny 4 zamky (2x dvere, nadrz a zamek kufru) na jeden
> klic, protoze casem jsme museli ty zamky prubezne vymenit. Zkousel
> jsem asi 4 zamecnictvi, a vsude na me koukali jako by mi neco spadlo
> na hlavu.

 Hmm, tak to je potom biiiida. Tu na vychode (v
Bratislave) take zamky na objednavku vyrabaju v pohode.
No a este mame moznost skocit do Viedne, pripadne aj
blizsie, naposledy som bol v zamocnictve v Neusiedel am
See (asi 40 km), ale potom som si to aj tak vyrobil
sam, lebo mali moc roboty a trvalo by im to tri dni.

--
b w d