MAX232 nenabieha?

Ing. Pavel Poucha papouch
Středa Březen 17 12:10:53 CET 2004

> Dakujem za odpoved, skusim to, aj ked dosky su uz vyrobene :-(. Mam ale
> dojem, ze ten zly nabeh sa deje vtedy, ked este kondenzatory nie su
vybite.
> Moze to hrat rolu?

To si uz nepamatuji, jestli jsem pozoroval i takovy efekt. Ale zatez to
ovlivnovala jiste - samotny obvod nabehl vzdy, ale pokud se zarizeni
nejdrive propojilo s PC a pak zapnulo, nektere kusy nenabehly.  Je mozne, ze
to nebylo pouze zatezi, ale prave tim, ze kondenzatory se trochu nabily
proudem ze signalovych vodicu PC. Byly to MAX202 v SMD (kondenzatory 100n).
Taky jsme kvuli tomu museli menit desku....

PAPOUCH