Nokia 5110

Zdeněk Burda zdenek.burda
Středa Březen 17 12:10:53 CET 2004

Zdravim,
    gelove baterie nejsou spatne, ale maji ruzne nectnosti, jako napriklad
nebezpeci pri prebijeni. Muj navrh by byla asi tento, zapojit baterie do
serie a vysavac vybavit motorem na cca 110 V ss (plus/minus). Je to sice pro
"normalniho" elektronika jiz ponekud vysoko, ale zase uz potece mnohem mensi
proud.
    Take by se mohlo zkusit pouzit rizeni otacek, pokud je koberec spinavy
jenom trochu, potom tocit turbinou pomalu, pokud je silne zaneseny, potom
pridat na otackach, i za cenu mensi vydrze. Mimochodem, mam doma jeden
muzealni kousek vysavace, asi tak 40 let stary, a ten ma prikon jenom 150W
!!! a pritom ma docela slusny tah. Dosahuje toho pomoci maleho saciho
otvoru.  Mozna ze tudy povede cesta. Pri kombinaci maleho prikonu motoru a
regulace otacek, se da predpokladat slusna doba provozu.

s pozdravem
Karla Dvorakova

p.s.: Asi nejlepsi akumulatory jsou sirovo-kadmiove (snad se nepletu) Maji
jenom jeden hacek, a to provozni teplota 750 - 800 stupnu celsia a nekolik
atmosfer pretlaku :)  Jinak maji jenom same dobre parametry :)

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.