Nokia 5110

Petr Vasek petr.vasek
Středa Březen 17 12:10:52 CET 2004

At 08:54 2.8.2001 +0200, you wrote:
>Bojim se, ze bez pinu resp. puku Vam ta sim-karta zadna cisla neda. Leda,
ma 5110ka nejaky vnitrni seznam (posledni volana cisla..?). Na nejake to
cislo poslat SMSku, at si pro nej prijede/posle.. Je tu jista sance, ze
mezi temi cisly bude i nejaky kamarad, ktery to majiteli bonzne :-)

>Jiri N.

Ja jsem se taky pred nedavnem rozhodl udelat podobny dobry skutek
a mam nasledujici zkusennost:
- nasel jsem pred domem na chodniku lezet SIMku (bez telefonu)
  predpokladal jsem, ze je z ukradeneho telefonu a ze majitele
  by mohlo potesit, ze se mu vrati alespon to co na ni mel
- Byl to Paegas, tak jsem zavolal operatorum. Ti si nechali
  rict cislo SIMky a zjistili ze to neni Twist, ale pausal
  a ze to tedy maji komu vratit
- ptal jsem se jestli to mohu majiteli nejak poslat, odpoved byla
  ze mi o majiteli nemohou sdelit zadne udaje (a to je dobre)
  a ze ji mam donest do libovolneho Paegasiho obchodu
  ze predani majiteli zaridi
- poslal jsem to prez kamarada, ktery u Paegasu dela, ale jak
  to dopadlo netusim

Takze to je moje zkusennost, jestli to vracet i s mobilem
je otazka vlastniho svedomi, ale i mne by potesilo, kdyby se
mi z ukradeneho telefonu vratila alespon SIMka.

Samozrejme je tu jiste riziko, ze vas majitel nebude povazovat
za nalezce, ale za zlodeje, takze bych se snazil taky zustat
v anonymite.

Masinka