Jak na nizkosumovy predzesilovac?

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 12:10:49 CET 2004

>From: karel.kulhavy@pharma.novartis.com
>To: hw-news@list.gin.cz
>Subject: Jak na nizkosumovy predzesilovac?
>Date: Fri, 3 Aug 2001 11:03:36 +0200
>
>Mam PIN fotodiodu o kapacite 11pF pri napeti 0V a potrebuju k ni postavit
>nizkosumovy predzesilovac z diskretnich soucastek, jehoz pasmo
>by se rozkladalo od 1MHz do 10MHz (-3dB). Podarilo se mi cosi navrhnout s
>BF907/BF988 (MOS tetroda), ale ma to velky sum, protoze
>dioda ma pracovni odpor 2k2, ktery svym tepelnym sumem vstup zaplavuje.
>Poradite prosim jakym smerem se ubirat, abych dosahl co
> [...]

Ahoj,

pozri sa na Burr-Brown, najdes tam hotove zapojenia, obvody a aplication
notes. Nemam tu akurat po ruke poznamky zo seminara, takze presne cislo
obvodu Ti nepoviem.
Ak chces nieco okolo teorie sumu, tak to tiez najdes na Burr-Brown a Analog
Devices. A nezabudni urobit este dobry layout. Ma to tiez dost velky vplyv.

A.