ICOM T7

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 12:10:47 CET 2004

Aha, dekuji za obsirnou odpoved. Vse vysvetleno - omlouvam se.

1) Zacnu od konce. Pokud budes potrebovat nutnou pomoc napriklad pri zraneni
(nemyslim zavolat taxika, kdyz se netrefis na letiste), klidne zavysilej v
amaterskem pasmu - kazdy Ti jiste rad pomuze jak jen bude moci. Pokud by se
takove poruseni predpisu vubec nejak projednavalo, rad si to vezmu na triko.
V me pripomince se jednalo o soustavne ruseni.

2) Puvodni otazka znela, zda odchazeji koncove stupne. Obecne je odpojeni
anteny nepripustny stav - vetsita TCVRu by si ale mela umet stahnout v
takovem pripade vykon tak, aby se neposkodil. Slysel jsem ale o pripadech,
kdy bylo napajeci napeti na hranici povoleneho a pak koncove stupne
odchazely. Uz si ale nepamatuji o jake TCVRy se jednalo - Ten IC7 neznam.
Obecne se domnivam, ze pri provozu na originalni baterky by k poskozeni
dojit nemuselo - krk za to ale nedam.

3) Pises o pouziti pro letecke pasmo - zde nevim, jak je to s predpisy ale
tyto radioamaterske rucky obvykle umi mnohem sirsi rozsah (jde o klony profi
zarizeni) ale jsou programove zablokovana tak, aby fungovala jen v
radioamaterskych pasmech. To zablokovani je provedeno zpravidla nejakou
zkratovaci propojkou ?i diodou - staci odstranit ci pridat a zarizeni umi
cely rozsah. U novejsich TCVRu to jde zpravidla v neverejnem servisnim menu.
Spousty navodu na odblokovani najdes na internetu - ja to nesleduju, tak Ti
zadny odkaz nedam.
Problem bude v tom, ze zarizeni pro neamaterske (alespon v Cechach) musi mit
homologaci...

Snad to takto bude stacit.

	Martin - OK1UGA