RE: Nabízím dokumentaci ke stavbe YAGI pro 2.4GHz

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 12:10:46 CET 2004

... zamcena garaz?

From: Michal Krestan <krestan@hw.cz>

> Sice na subj. tady uz bylou spoustu ruznych pripominek, ale me jde o
neco jineho. Ja nepotrebuju zajistit auto proti kradezi celeho auta,
ale kdyz jsem dnes prisel k autu a zjistil, ze nema zadne kolo, tak me
to opravdu na**alo. Bohuzel to neni muj prvni pripad, ale to co se da
na tom aute z venku ukrast, mam uz vse minimalne jednou nove. Jelikoz
mam pomerne dost drahe auto, tak se mi vyplati do toho urcite neco
investovat, ale chtelo by to nejaky napad. Verim, ze je tady urcite
vic takovych lidi, co se jim neco podobneho stalo, tak to stoji za
mozna za zamysleni. Rozhodne bych ted nemyslel na nejake mechanicke
zarizeni, ale napadlo me napr. poustet do karoserie VN zdroj, ale
problem je, ze jednak ma velky odpor, coz by znamenalo velky ubytek +
lak, atd...