citac

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:10:44 CET 2004

Uprimne receno, nevidel jsem merak, ktery by zmeril za 1s gigahertz s presnosti na 0.1Hz. Aby tohle slo, musela by merici zakladna citace bezet na desetinasobku merene frekvence, nebo by to slo delat "domerovanim" posunu faze mereneho signalu a zakladny, treba xorem, prevodnikem PWM na napeti a nasledne mereni napeti. Jedno (mozna i dve) mista by tim sly dohonit, ale tak precizni provedeni, aby to neukazovalo nesmysly bude asi dost nakladne a vysadou drahych zarizeni (at uz mikrovlnna zakladna, nebo precizni analogova cesta).

Jiri N.