zabezpeceni auta

Bronislav MAREK marekb
Středa Březen 17 12:10:43 CET 2004

| Odes?latel: Josef Kokes <kokes@fsid.cvut.cz>
| Mam dojem, ze zrovna treba Philips NE 564 by sel pouzit.

No, zatim se mi ho nepodarilo sehnat, ale dival jsem se do datasheetu,
nevypada to na nic zvlastniho, jen ma predzesilovac (+nejake vystupni veci)
navic.

Zatim docela posilhavam po LM567 a LM568, coz je vnitrne temer totez, ale
to prvni je detektor kmitoctu na PLL a druhe PLL. Zacatkem pristiho tydne
bych je mel mit, tak se na ne podivam.

Diky za spolupraci,zdravi

                   Jaroslav Lukesh, K-net
http://www.k-net.cz            computer hardware and software
Multimedia, Networking, Communications, Windows terminals, NC
Winmodems, Winprinters, Winscanners, etc. are not supportable
under linux[...] In the United States it is illegal to sell a
linux distribution that supports these devices.
			 Linux + Windows HOWTO v0.1.0 1999-11-04