JDM+ICprog+PIC12C508

Bronislav MAREK marekb
Středa Březen 17 12:10:42 CET 2004

Hello david,
Wednesday, August 08, 2001, 7:13:57 PM, you wrote:

diky, otestuju to.

dpac>      Ja pouzivam na programovani programator ProPic 2 - verze 2.97C a to bez
dpac> jakychkoliv problemu i kdyz pri programovani nevyuzivam moznost nastaveni
dpac> kalibracni hodnoty, protoze si ji nastavuji az programove (pokud je to
dpac> nutne). Pokud neni nutne presne casovani, tak je to celkem jedno.
dpac>                                                                    David
dpac> www.propic2com

dpac> -----Original Message-----
dpac> From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On Behalf
dpac> Of Milan Basa
dpac> Sent: Monday, August 06, 2001 10:56 PM
dpac> To: hw-news@list.gin.cz
dpac> Subject: Re: JDM+ICprog+PIC12C508

dpac> david.poruba@atlas.cz wrote:

> [...]

dpac> Ta ista hodnota je aj pre 12C508.
dpac> Ak ju nemenim programovo, tak sa ma ICprog vzdy opyta ci chcem default,tzn.
dpac> 3FFFh.
dpac> Nedokazem s nim naprogramovat JW-parts - hlasi chybu pri programovani uz
dpac> prveho
dpac> bytu.
dpac> Ostatne OK.
dpac> Skus sa pozriet na http://www.new-elect.com/downloads.htm

dpac>                                                         Milan

--
Best regards,
 Bronislav                            mailto:marekb@army.cz