Odpudzovac komarov

Tom Mazouch mazouch
Středa Březen 17 12:10:38 CET 2004

Bohumil Novacek wrote:

> No ja kdysi slysel o lepsim zpusobu zbavovani se komaru,
> je k tomu potreba doutnavka a VN nasobic (napr. z televize).
> Doutnavka se zavesi u stropu, kolem ni se ze dvou  pevnych dratu
> vedenych asi 1-2cm vedle sebe udela takova mala klicka ve tvaru valce
> a pusti se do nich tak 10-20kV. No a pak kdyz vecer zacnou komari
> slidit po krvi, nemuzou si nevsimnout teplo salajici doutnavky a leti

Dotnavka sala teplo? Sakra...

> se tam podivat, no a nez se k ni dostanou, musi se vejit mezi draty
> no a par kilovoltu rozdilu potencialu na jejich rozmeru udela svy,
> muzu ubezpecit ochrance prirody, ze netrpi :) rano je staci pod timhle
> udelatkem zamest a je hotovo.
> To jen tak na uvahu, sam jsem to nedelal, bojim se bojim, ze bych
> dostal slupku sam misto komara :)
>
> B.Novacek

Jen pro info...podobny bazmeky se daji bezne koupit (koupil jsem),
akorat ze nefungujou (naletel jsem :-( ).
Je v tom "UV zarovka" (dlouha nizkovykonova zarovka s pekelne dlouhym
tenkym vlaknem natrena na fialovo...staci slabsi otres nebo ostrejsi
nadavka a je po zarovce...odesly mi dve). Sitka je krmena nasobicem (ted
nevim, jesli 2x nebo 3x, ale vic ne), takze zadny vyboje, hmyzak si musi
sahnout na vedlejsi draty.
Jdou na to jepice, komarum je to srdecne ukradeny a pokud tam omylem
zabloudi moucha (musel jsem jich tam par hodit rucne, abych videl
ucinky, protoze sama od sebe tam vlezla jen jedna) tak spadne dolu do
misky, kde ten sok behem asi 10 minut rozchodi a odleti.

  NEKUPOVAT!

  TomM