Tvorba plosneho spoje

Stanislav Bozovsky standa_maj
Středa Březen 17 12:10:36 CET 2004

Ty ma philips, ale uz za 3500 a to se mi zda pomerne dost.
Jeste jsem se chtel zeptat zda ma smysl porizovat 2x tak drazsi
bezdratove sluchatka ktere maji misto feromagnetu nejakou jinou
komponentu (Neodymium).

- 'obyc' Thomson WHP540, 20-18khz, citlivost 120dB/mW, za 1700Kc
- Neodymium, Philips SBC HC8390, 10-20Khz, za 2900Kc

Je hodne veliky rozdil mezi Neodymium a obyc feromagnetem? (cetl jsem
ze Neodymium je 5x silnejsi nez feromagnet).

--
Michal Grunt