12c508a

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 12:10:34 CET 2004

Objednat desku je hezke.
To jde v pripade ze nepotrebujete, aby to druhej den behalo a rychle
to bylo cely hotovy popr. vyprogramovany a zbaveny chyb.

Jasne, ze finale je dobre ponechat odbornikum, at to dobre vypada,
ale pro vlastni poteseni z elektroniky bych tak dlouho nez to prijde
cekat nedokazal. A protoze nejsem superman, obcas seknu i chybu v zapojeni,
proste jsem neco nedomyslel, takze delam desku podruhe a uz by se to zacalo
casove vlect a stalo vice penez.

Chci rici, ze nekdy clovek desku udelat potrebuje a casu neni nazbyt.
Tedy i domaci vyroba ma sve misto.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: pavel prochazka [mailto:hacesoft@email.cz]
Sent: Monday, August 13, 2001 1:33 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Tvorba plosneho spoje

Take kdyz jsem kdysi si delal desky s plosnymi spoji doma, to vypadalo. Ruka
se me trasla. Kolikrat jsem se polil kyselinou a uz nemluve o tom ze se me
to vzdy podleptalo. Ja jsem na leptani pouzival kyselinu chorovodikovou s
peroxidem vodiku. Dneska si udelam pohodlne desku na PC. V praci si ji
vysvitim na film (ja pracuji primo u osvitove jednotky) a pak zajdu v Brne
na ul. Vranovskou a tam ne udelaji desku do tydne. A je to bez zorcilovani
ze se me to podleptalo atd.