Odpudzovac komarov

Boris Wolfgang Dobak bwd1
Středa Březen 17 12:10:34 CET 2004

Bronislav MAREK wrote:

> Znam jen dve opravdu ucinna reseni
> 1. insekticid odparovanej zarizenim ze zasuvky
> Nepripada me ale moc dobry to cuchat kazdou noc..........

 Jediny dobry a ucinny je rakusky VANDAL, ktory
absolutne nesmrdi, je ucinny aj tri noci a moze kludne
byt prievan. Skusal som naozaj vsetko mozne (raid a ine
svinstva - skoro som sa zadusil), ale tento VANDAL je
neprekonatelny. Doverne som ho spoznal zial az po
'hadrovke', ale reklamu som v radiu pocuval snad 30
rokov - Vandal wirkt phaenomenal! Zaujimalo by ma, ci
sa da kupit aj v Nemecku.

 Fenistil? To je dobry podvod!!!

--
b w d