BTV THOMSON a vadna obrazovka

Plsek Martin xplsek01
Středa Březen 17 12:10:30 CET 2004

	Byl bych velice rad, protoze THOMSONY jsou takova
prekomplikovana hovada :-).
	Na sasi je napsano ICC5 IMC - A 25 A1 570 (je to STEREO TV).
Obrazovka ma oznaceni A59EAU00XQ2. Je velice zajimave, ze je tam vyboj,
kdyz odpojim vse od obrazovky, krome anody a zeme od zhaveni. Kdyz
ponecham jenom anodu, vysoky najede. Kdyz celou patici vratim se vsim
vsudy a odpojim pouze anodu, vyboj je mnohem mensi, ale je (asi mezi g1 a
g2 a mozna jeste dal).
	Dale je zajimave, ze TV odesla pri blesku. Az na vyhorelou
pojistku a par prurazu na prvnim filtracnim tistaku tomu nic nebylo. TV
jela 10 minut a pak zhasla - shorel tranziztor v radkovem rozkladu. Po
vymene TV uz nenajel, trikrat to zkusi, trikrat to zasrsi a konec. Schema
mam, ale to mne asi prilis nepomuze.
	To anodovy napeti jsem jeste zmeril na TESLE COLOR s obrazovkou
671QQ22, kde bylo napeti mensi a to 28 kV (takze chyba mereni to asi
nebyla).
	Pri oprave se mi podarilo ukroutit dva privody k vychylovackam,
ale jiz si nejsem jisty jestli jsem je dal dobre. Nevite jak by to melo
podle barev byt? Zleva je urcite zelena a cervena (spojene k sobe), hneda,
nic, nic a modra (spojena s tou hnedou). Na dvou chybejicich zrejme byla
upadena zluta a cerna (opet spojene), ale nevim polaritu.

	zel.	crvn.	hneda	?	?	modra

	Moc dekuji za pripadnou odpoved.

	S pozdravem

					Ing. Martin Plsek