mini Linux (Unix) a jine zalezitosti... miteLINUX

Ing. Pavel Poucha papouch
Středa Březen 17 12:10:26 CET 2004

>Jen pro uplnost doplnuji, ze po prostudovani Vaseho ceniku jsem se zhrozil.
>Ty ceny jsou pro amatera ziviciho rodinu fakt neunosne. Pokud je to
>pro zakaznika, ktery to zaplati, pak nic proti, fakt jste dobri, ale drazi.

>nekolika tisicikusove serie UCB/PIC-B.

Nechapu, jak muze nekde projit nasazeni nekolika tisic kusu UCB/PIC. Troufnul by si snad nekdo ze zde pritomnych inzenyru prijit za svym sefem a navrhnout, ze v novem vyrobku s mnohatisicovou serii se nepouzije jednocip za 50kc, ale UCB/PIC, protoze stoji o nekolik set vic, je mnohem pomalejsi, jeho program se neda zabezpecit proti kopirovani, ma delsi dodaci lhuty a navic se budeme porad klepat strachy, jestli ho Parallax nevyradi ze sortimentu? Netroufunul, protoze by to byla posledni slova, ktera by dotycny ve firme pronesl! Pokud to ovsem neni kocourkovsky inzenyr a jeho kocourkovsky sef.

Nevim sice, co je v tom UCB za zazracny program, ale klidne bych to naprogramoval za petikorunu kus, a urcite by me nekdo jeste podlezl. Usetril bych zakaznikovi na kazdem kusu dve anebo mozna tri stovky. To samozrejme v Mite dobre vedi, ale poskytnout zakaznikovi spravnou informaci neni jejich cilem, takhle se prece vydela o milionek vic. Zahadou take zustava zakaznik, ktery je tak uspesny, ze vyrabi v tisicovych seriich draha zarizeni a pritom ho nepolozi ani znacne zcestna rozhodnuti.

Bohuzel, je docela mozne, ze zakaznikem je nejaky statni podnik nebo urad, pripadne monopol typu Telecom ci Benzina. Tim padem podobna 'neoptimalni' rozhodnuti nakonec zaplatime vsichni budto na danich nebo v cene vyrobku a sluzeb. Ach jo, propichnout gumy je malo... [:-(

J. Hanzal