Amaterske radio 1/77

Jan Pruha Jan.Pruha
Středa Březen 17 12:10:24 CET 2004

taky jsme to na zahrade zkouseli a nerekl bych ze s nulovym vysledkem.
Teda jak to pusobilo na krtka to nevim, ale na souseda v noci za otevrenym
oknem
to pusobil stoprocentne. V noci nemohl kvuli tomu klepani spat, tak nam
vlezl brankou
do zahrady a vsechny PET lahve sesbiral. Proste krtek nemel cas reagovat,
protoze
konkurence byla rychlejsi ...  :-)))
		Petr Vojacek