mini Linux (Unix) a jine zalezitosti... miteLINUX

Tomas Urbanec urbanec
Středa Březen 17 12:10:24 CET 2004

Zdravim!

Ja jsem slysel, ze treba pocitace v raketoplanu byly jeste donedavna
vybaveny pameti z feritovych perlicek...
Meli s tim pry desny problemy, protoze mela samozrejme malou
kapacitu, ale kosmicky vyzkum je ve sve podstate veeelmi
konzervativni - pokud jim neco funguje v kosmu, pak musi mit hodne
velky duvod to nahradit necim novejsim a riskovat, ze se neco pokazi,
proto jsou ve spouste druzic velmi zastarale pocitace, ale jsou roky
osvedcene....

                    Tommy OK2PNQ

 >hezky PC s AMD a fakt moc z
nas nepotrebuje stavet druzici, aby mu tolik >slo o usporu mista a
odber proudu.

A z tech mala, co staveji druzici, ji patrne jenom mizive procento bude ridit pocitacem zalozenym na PC :-)

BTW, zajimal se nekdo o vypocetni techniku na vesmirnych plavidlech? Snad by se dalo neco najit na strankach NASA. Ja jsem jednou zaslech, ze to vozitko na Marsu (tusim Pathfinder) bylo rizeno proces
J. Hanzal