Uplnej OFF topic

Jiří Foldyna jiri.f
Středa Březen 17 12:10:22 CET 2004

To je jednoduche, veta "prijateho je viac ako vydaneho" v uvedene
souvislosti implikuje, ze Slunce na Zemi dodava vice tepla nez drive,
zatimco veta "vydaneho je menej ako prijateho" implikuje, ze Zeme vyzaruje
mene tepla nez drive, coz docela podstatny rozdil. Navic ekologove tvrdi, ze
za to mohou lide svou cinnosti a vyhrozuji globalnimi prusery. Ja si pritom
vzdycky vzpomenu na Gronsko a pripada mi to trosku ujete...

Ing. Jiri Foldyna
mailto:jiri.f@avizo.cz