LCD Displej

Honza OK2CTI marver
Středa Březen 17 12:10:22 CET 2004

  Zdravim!
 A co to takhle skusit to vodni chlazeni primo toho cipu: omyvat cip
vodou. Na procesor se nasadi (prilepi) takova vanicka okolo cipu (o
keramickou plochu budou jeji hrany). Takhle je to bez pasty a
mnohem ucinnejsi (az na tu silenou konstrukci :-))) ).

  S pozdravem
                        Igor

Ing. Igor Cesko
Applied Precision s.r.o.