USB port

Masnica Lubomír masnica
Středa Březen 17 12:10:13 CET 2004

  Zdravim!
 Tento problem som mal a dost som nad tym maturoval (uspesne).
Treba v BIOS-e zakazat podporu UDMA !!! Potom to uz pojde dobre
(vo Windows sa objavi zakazanie/povolenie DMA). Odporucam
potom nechat nastavenie Windows na zakazanych DMA a BIOS-e
povolene.
 Pricina je asi v nezhode BIOS - Windows: asi v inicializacii radica.

  S pozdravom
                            Igor

-------------------------
Ing. Igor Cesko