vyvojar HW (PCI, cPCI, ...)

Robert Vojta robert
Středa Březen 17 12:10:13 CET 2004

Zdravim,
  hledam nejakou firmu (pripadne i cloveka) co by byl schopen navrhnout
prototyp PCI karty, ktera by delala veci ohledne audia, neco malo DSP chipu,
DTMF detekce, ... Zhruba by slo o PCI kartu, ktera by byla multiportova a
zvladala na kazdem portu (RJ-11) zhruba toto ...

  - DTMF detekce/generovani
  - audio nahravani/prehravani (nejake rozumne rozmezi 5kHz - 48kHz?)
  - detekce/generovani flash (potazmo wink)
  - moznost ruznych codecu pocinaje signed linear (PCM 16), u-Law, A-Law, atp.
  - na teto karte by asi byl vyveden jeden konektor, do nej bych pichnul
    kablik a ten by se mi nejakym zpusobem rozvetvil na x telefonnich konektoru
    RJ-11
  - generovani udalosti na kanalu, ze uzivatel treba zvednul sluchatko, poslal
    DTMF ton, vygeneroval flash, ...

  Prvne jde o kartu s FXO porty a neco kolem 16 portu (8 by bylo snesitelnych
take, ale lepsi byly i varianty s 32 porty). FXO port znamena tu stranu, do
ktere se strkaji telefonni pristroje.
  Potom by mohla nasledovat karta, ktera by uz mela FXS porty a byla take
multiportova. Do teto karty se pripojuji analogove telefonni linky a myslim,
ze 4-portova staci, zbytek uz je zbytecny a to uz radeji nejakou E1, ...
Samozrejme, ze by mela umet to same co ta karta pro FXO porty.
  No a ve finale by to mohla byt karta (alespon 2 portova), ktera by zvladla
obsluhovat euroISDN PRI linky a na kazdem z techto kanalu byly zase vyse
uvedene moznosti - jednalo by se jak o prijem tak o vytaceni hovoru na teto
euroISDN PRI lince.

  Skvely by byl i nejaky kontakt na osvedcenou firmu, co by byla schopna
tuto vyrobu zajistit z dodaneho prototypu a navrhu.

Predem dekuji,
  s pozdravem

                                                            --Robert V0jta

--
            _
           |-|  __        Robert Vojta (robert-at-v0jta-net)

----- End forwarded message -----

                                                            --Robert V0jta

--
            _