Komunikace se siemens C35i

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 12:10:04 CET 2004

On Mon, 27 Aug 2001, Vena Kovar wrote:

> Asi udelame flamewar :-)
>
> Siemens C35i umi primo AT prikazy, bez jakehokoli SW modemu nebo

Jo diky umi. Vcera jsem jen mlatil do enter a space a on potvora nic
nedela:-) Ja jsem zvyklej ze modem aspon poskoci kurzorem, ale tenhle
reaguje jen na prikazy ktere zacinaji AT ...

> funkcne stejne, i v teto funkci. AT prikazy pro C35i i s popisem se daji
> dohledat na webu.

Ty mam.

> pres GSM Paegas a VOL dialupem na inet. Je vhodne mit zapnuto HW handshake,
> aby byl ten MAX232 (nebo co v tom kabelu je) byl napajeny, on si totiz bere
> z DTR a RTS, podle zapojeni, tech par mA a zivi se jimi.

Ja mam ten kabel co je napajeny z C35i. Navic pri zapnuti HW hanshake
pak musi mit ten kabel natvrdo propojenou RTS-CTS u PC, jinak bude PC
porad cekat na HW povoleni vysilani a to nikdy neprijde kdyz ho modem
neposila.