ATX zdroj -zavada

snasel.zdenek snasel.zdenek
Středa Březen 17 12:10:02 CET 2004

>Mam prosbicku nevi tu nekdo jak probiha komunikace po infra a co tam tece?
>Mam potapecky PC a to komunikuje pres IRDA rozhrani a chtel bych si na to
postavit interface a pres to to stahovat do PC.Da se >to sice koupit , ale
ty obludy za to chcou asi 7 litru coz je pomalu polovina ceny toho PC.Myslim
ze by se to dalo udelat jednoduseji >a hlavne levneji.
>Poradi mi nekdo?
>Mozna by stacili i linky.

Jestli to budes chtit prece jen koupit, treba takova Karma (velkoobchod,
uznavam) za standardni 115kb/s serial IrDA chce cca 1500 penez. Ma dokonce
to same i na USB. Nevim kdo a proc te takhle chce natahnout, ale odbre
delas, ze mu to nezeres. Jinak se koukni na board ve svem PC, kde a jestli
vubec ma konektor pro IrDA. Vetsinou je to 4 az 5ti nohy jednorady pin
konektor. Schema adapteru na tohle je krom mnoha dalsich treba tady
http://aldebaran.feld.cvut.cz/~xmyslik/ir2/__postup.html . Je tu i nejaky
pokec. Pozor na to, ze tvuj potapeci computer nemusi byt presne podle IrDA
standartu (proto mozna tech 7KKc).

Vena Kovar