IRDA

Patrik Augustin augustin
Středa Březen 17 12:10:02 CET 2004

Dobry den vsem na konferenci.
Predem se omlouvam za ponekud "natvrdly" dotaz.
Pouzivam MPLAB ver.5.31... a delam komunikaci mezi LCD a PIC16F876.
No a tak jsem si k tomu otevrel tu hromadu mejlu ( co jsem tady
inicioval par mesicu zpatky )
a zacal tvorit. Nebojte se, nebudu Vas tu vsechny otravovat stokrat
omilanym postupem.
Jde me o pseudo instrukce, ktere generuje MPASM.
Konkretne o instrukci DT. Dam jako priklad kus strojaku, ktery poslal p
Sladky

;Strings
                    addlw    0-STRING
                   addwf    pcl, F
STRING    dt         "AHOJ SVETE!", 0

No chapu, ze to je kus podprogramu, ktery ma generovat neco jako RETLW ,
kde v promenne je
to, co je mezi zavorkami.
Pokousel jsem se prijit na to, proc je tam

addlw 0-STRING

no a jedine na co jsem prisel je, ze by to potom melo skakat na dalsi
podprogram STRING.
Jenze me to tak nefunguje. Skace to "kam chce" (presneji na radek dany
nejakou konstantou me
neznameho puvodu)
Dalsi co mi vrta hlavou, proc je tam ta sequence 0-STRING?
Pan Sladky mi to posleze popisoval
.....Tuto pozici pak inkrementuji tak dlouho, dokud nenajdu hodnotu 0
(tzv. ASCIIZ retezec - pouziva se v C jazyku).
No dobre, ale co s tim?

Nekamenujte mne prosim, vim ze se ptam hodne spatne. Skoncil jsem s tim
dneska rano ve 2.30
a ocividne mi to nezapalilo. Koukal jsem se do helpu pro MPASM, ale tam
jsou popsany jenom
macroinstrukce, ale ne moznosti pouziti(a uz vubec ne takovehle.) Mozna
to jenom vidim moc
slozite a nebo to slozite delam.

Dekuju vsem za pripadne rady

Martin