Fuzzy logika

Oldrich Kepka hw
Středa Březen 17 12:10:02 CET 2004

Fuzzy logika je velmi propracovana a nejednoducha teorie. Ovsem to co se
pouziva v elektornice napriklad v procesorech 68HC12 s podporou fuzzy je
velmi jednoduche.Asi nejrychlejsi metoda jak se o tomto neco dozvedet je
stahnout si dokumentaci prave k tomuto procesoru, kde je to velmi strucne a
srozumitelne popsano.

-Olda

----- Original Message -----
From: "Lubor Otta" <butan@centrum.cz>
To: "'hw'" <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Saturday, August 25, 2001 7:56 AM
Subject: Fuzzy logika

> Zdravim konferenci.
> Nevite neco o subjectu?
> Ziskal jsem "predpis" na rychle nabijeni akumulatoru ve forme sady
obrazovek z nejakeho navrhoveho systemu. Ten system zrejmne generuje binar
pro nejaky jednodychy jednocip. A ja bych ten predpis chtel implementovat v
c a nevim jak algoritmicky osetrit vztah pravidel z jejich seznamu. Tusim ze
fuzzy logicky soucin analogovych vstupu je proste soucin hodnot
normalizovanych na interval 0-1. Takze jedno samostatne pravidlo umim
vycislit. Ale jaka funkce propojuje pravidla mezi sebou? Z principu bych
bral max, ale pak vystup bude nabyvat jen diskretnich hodnot coz se mi
prilis nelibi?