RELE v PC

SSOU Vodochody s.r.o. ssouvodochody
Středa Březen 17 12:10:01 CET 2004

Myslim, ze zatez jako male rele (nejakych tech 100mA) ten zdroj ani nepozna.
Vzdyt jen dnesni procesory si vezmou 10-tky A (i kdyz samozrejme na mensim
napeti). Oddeleni optoclenem by melo stacit, spis se mi zda jako zbytecny
luxus - vzhledem k tomu, ze je to stejne napajene z PC. Kdysi jsem delal
neco podobneho a tranzistor uplne bez problemu stacil. Jen je treba
pamatovat na diodu antiparalelne k vyvodum relatka - kdyby tam nebyla, tak
by to mohlo to PC trosku rozhodit (mozna nejaky ten reset).

S pozdravem
Lukas Grepl, OK2WDT