AW: IRDA

Marian Duris duris
Středa Březen 17 12:09:58 CET 2004

Ked tam mas W95 a vyssie, ziaden problem s protokolom.
Pozri sa do BIOSU, ci sa COM2 da prepnut na IrDA. Ak ano, tak je na MB
niekde aj ten Irda konektor. Na to pripojis nejaky ten adapter, co tu boli
spomenute linky.
Ak ta doska nema ziaden extra IrDA konektor, tiez sa nic nedeje. Pouzijes
seriak. Musis mat ale adapter IrDA->ser. port (RS232) ako napr. ACT-IR200L
alebo  IR220L /IR220L+/IR220LN od actisys. Pozri
http://www.actisys.com/ac200-220.html Nainstalujes prislusny driver, ten
vytvori virtualny COM port. Ak mas W98 a vyssie, je to vybavene. Ak mas W95,
potrebujes spominany Quickbeam.
Marian