Shanim navod na stavbu vsesmerove anteny k wavelanu (2450MHz)

Vorel Martin - Decin Martin.Vorel
Středa Březen 17 12:09:55 CET 2004

For Patrik Augustin [augustin@essoft.cz] : nejsou to 2 body ale cca 3 - 5
(podle toho kdo vsechno do toho pujde) .. takze smerove nejsou to prave
orechove.

For Jiri Zuska [admet@awicom.cz] : Centralni bod stoji od Lucentu 30000 od
D-linku 12000 a to je pro mne hodne. Uvazuji ze si poridim stareho 486
nootebooka a do nej strcim wavelan kartu a klasickou sitovku a nainstaluji
tam nejaky router (Linux) - je to jenom mlhava predstava nevim jestli to
pujde. Pokud ano tak by to mohlo mit funkci centralniho bodu a bylo by to  o
mnoho levnejsi nez samostatny centralni bod.  Ja vam jeste zavolam ohledne
tech anten.

Naprstek Jiri-R54332 [Jiri.Naprstek@motorola.com] : To hranate nekonecno by
mne zajimalo mohl by jste mi poslat schema ? Treba i za maly peniz...

-----P?vodn? zpr?va-----
Od: Naprstek Jiri-R54332 [mailto:Jiri.Naprstek@motorola.com]
Odesl?no: 31. srpna 2001 9:01
Komu: 'hw-news@list.gin.cz'
P?edm?t: RE: Shanim navod na stavbu vsesmerove anteny k wavelanu
(2450MHz)

Vsesmerovky neumim, ale mam navod na stavbu smerovek (coz by na PtP asi
"nevadilo" ;-)) Jedna tu probehla konferenci, je to sroubovicovy "kolik",
nekousel jsem, ale vidam je po strechach :-) Druha je takove jako "hranate
nekonecno" s reflektorem - vejde se do krabicky tak 100x150x20mm ma odhadem
8dB, provozuju jich jeden par k naproste spokojenosti. Vyrobni narocnost 0,
naklady = koax od anteny, doba vyrobeni = jeden vecer/2kusy :-)

Jirka N.