Shanim navod na stavbu vsesmerove anteny k wavelanu (2450MHz)

Šerých Jakub serych
Středa Březen 17 12:09:55 CET 2004

Myslite si, ze by propojena dvojice takovych smerovek dokazala zalomit
wavelan za strechu, ktera brani primemu pohledu? Ma s tim nekdo nejake
zkusenosti? Celkova vzdalenost stanovist by byla cca 500m.

						Jakub Serych