April

ach_ne@email.cz ach_ne
Středa Březen 17 12:04:01 CET 2004

 se zaměřením na

>Wow, seznamka v hw-news ?!? To tu jeste nebylo ;-) Slecna, ktera >programuje
 procesory ? To tu taky jeste nebylo ! Akorat jsem marne hledal >attachnutou
 fotku ... ;-)

Kdyz uz mame toho Aprila, mrknete se na   http://www.karla.kgb.cz/ramova.htm
a kliknete na "neco o autorce".

Aby bylo jasno, nemam vubec nic proti autorce! Chci jen upozornit pany nez
 zacnou na Internetu z nekoho tahat fotky a zvat ho do pelisku, at nejprve
 pockaji, az jim klesne hladina testosteronu a pak odpovidaji :-)

Martina

EMAIL.CZ - Vase posta je vzdy s Vami na
http://www.email.cz