Win98 a disketa eventuelne disk problem...

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 12:03:59 CET 2004

Nebijte me, ale je funkcni ta disketa, kterou chcete precist ? Dnes jsou
diskety tak "kvalitni", ze koupite novou krabicku a pulku ji zahodite,
protoze nefunguji. Na druhe strane, pokud mechanika ani neblikne, tudy cesta
nepovede.

Ted jsem tu mel podobnou zavadu se ZIPkou - v systemu OK a ani nehlesla.
Pomohla az preinstalace W98 - to je casto rychlejsi reseni, nez hledat
skutecnou zavadu.

	Martin - OK1UGA