Re: April + něco navíc

Karla Dvořáková ferdina
Středa Březen 17 12:03:59 CET 2004

Neříká se BABOCHLAP ale Transsexuál ! a slova typu "ty vole" patří spíše do
úst chuligánů a ne kultivovaného člověka technického typu.

A hlavně, mělo by to být naopak, tedy CHLAPOBABA :-)

    Ale proč tahat do odborné diskuse moje soukromé problémy ? Pokud jste se
dívali na moje stránky (a já vím že spousta z Vás ano, protože počitadlo
poskočilo kupředu o hodně bodů), potom víte, že jsem žena, která se
ale poněkud nešťastně narodila. Po operaci za cca 2 roky mě nikdo nerozená o
žen, které měli více štěstí.
    Tak Vás prosím respektování mé osoby a žádám případné vtipálky, aby si
svoje poznámky nechaly na někdy jindy.

Omlouvám se za poněkud ostřejší tón dnešního příspěvku, ale protože se
několik vtipálků již našlo tak jsem poněkud naštvaná. Ne proto že se
projevilo moje postižení, to vůbec ne, ale pro neskutečnou lidskou hloupost
a tupost. Věřím že nikdo z účastníků této konference není ze stejného těsta
jako těch pár vtipálků.

Karla Dvořáková

---
Odchozí zpráva neobsahuje žádné zákeřné viry či jiné šílenosti a zrady.