Ahoj vsichni,, :-)) Nevite kde objednat nebo jinak ziskat

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:03:58 CET 2004

Pritom si myslim, ze potencialni zisk vetsiny uvadenych konstrukci neni nikterak zavratny, casto se da totez najit na webu s kompletnejsi dokumentaci. Alespon co jsem tak sledoval, nez jsem prestal PE odebirat, to muze byt tak dva roky.

Vzpominam si, jak pan Rehak(?) uvadel svou uvahu, ze casopis jako PE se zaplati pri uvazovanem nakladu i z prodejni ceny casopisu, navic je tam inzerce. Takze by casopis mohl vyplacet autorum vetsi honorare, aby nekoukali, jak rozmnozit tech par stovek prodejem utajeneho programu.

J. Hanzal