vyhodnocovani motokarovych zavodu - jak na to?

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 12:03:58 CET 2004

Asi by se tezko zjistovalo, ktera motokara "zarezonovala". To mi pripada
chytrejsi aby kazda vysilala svuj kod (treba svuj kmitocet). Jen misto tech
civek bych dal na motokary infra ledky namirene nahoru a na tu cilovou
sibenici (nebo slavobranu) do vysky cca 2 m radu fotodiod treba po 0,5 m
zakrytych tak, aby to snimalo jen pozadovaniu sirku ve smeru jizdy.
Vyhodnoceni, tedy hledani vsech kmitoctu je mozne ruzne, podle toho, co je
komu blizsi: LC obvody (to bych nedelal), filtry se spinanymi kondenzatory
(na tom neni co nastavovat), navzorkovat pres A/D a lustit to procesorem
pres FFT (funkcne to same, ale asi mene soucastek).

Andel