Ahoj vsichni,, :-)) Nevite kde objednat nebo jinak ziskat

Vojáček Petr petr.vojacek
Středa Březen 17 12:03:58 CET 2004

Ja jsem si z techto duvodu na letosek AR uz nepredplacel, protoze mi to
vzdycky jen zkazilo naladu. Na netu je toho vic a taky se tam da pak lip
pokecat s autorem.....  Platit za reklamni platek se mi fakt nechce....
			Ing. Petr Vojacek