sejmuti VGA pod DOS

Ing. Kotlaba Jaroslav kotlaba
Středa Březen 17 12:03:58 CET 2004

> POmoc, nemate nekdo po ruce SW jak stahnout obrazovku
> v DOSu VGA za chodu programu a uložit jako obrázek ?
> Musím napsat dokumentaci k jednomu starému programu.
> Ve WIN to není problém ....ale DOS to je tak dávno.

Nevim, jak stahnout obrazovkupod DOS do souboru, vytisknout na tiskarne ji
lze, pokud se spusti systemovy program GRAPHICS a stiskne se klavesa
PrintScreen.
Pokud tento program lze spustit pod W98 (zkousel jsem to na obrazovce T602,
nic jineho grafickeho, chodici pod DOS jsem nemel po ruce), stiskne se
klavesa PrintScreen, obrazovka se ulozi do schranky, pak se spusti nejaky
graficky editor, napr. Malovani, a obsah schranky, tj obrazovka se di neho
vlozi, mne to tak alespon fungovalo.

Kotlaba