Znova plosak

Pavel Smrcka smrcka
Středa Březen 17 12:03:57 CET 2004

Vytisk na laserove tiskarne na folii --> prosvita to.
Prematlat (cernym) tlustym fixem na bile tabule - vodou stiratelnym.
Nechat zaschnout, opatrne setrit vlhkym hadrikem bez chlupu.
Prach z barviva zakryje pory + sve asi taky vykona tekave
rozpoustedlo --> uz to neprosvita.
Jsem rad, ze to funguje nejen me :)
Zdravim
Pavel Smrcka