Mereni otacek ventilatoru

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 12:03:57 CET 2004

Ano, to funguje. Mam takovy snimac udelany k hlidaci otacek ventilatoru v
PC, ktery byl asi pred rokem uverejnen v A-Radiu. je to pruchozi sonda
vlozena do privodnich vodicu PC ventilatoru. Jsou v tom asi 3 tranzistory a
vysledek jsou kratke TTL impulsy nebo otevreny kolektor - uz si nepamatuju.
Pro procesorove vetraky se blbe dela opticke snimani, proto ta sonda...

	Martin - OK1UGA