Ahoj vsichni,, :-)) Nevite kde objednat nebo jinak ziskat Cas

rotta, spol.s r.o. rotta
Středa Březen 17 12:03:57 CET 2004

> Ale me je toho zkratka lito, protoze nebejt amaro v minulych letech takovy
> GURU tak zachvili nebude nikdo, kdo nejakou konstrukci je schopen
> vymyslet.

No jo, ale jak GURU ucitil prachy, tak se zacal delit a zakladat konkurencni
casopisy ...
Jak uz jsem tu psal, vetsina konstrukci pred 90 rokem vznikala v pracovni
dobe a byla z nedostupnych soucastek. Kluci se mohli tak naucit postavit
multivibrator nebo 1W zesilovac s germaniovymi tranzistory, ale predevsim
trpelivosti pri stani ve frontach a kompromisum (jeste dnes je to videt na
mnoha konstrukcich).

> Vsichni co znam, co se elektronikou zivi, zacinali jako kluci s amary.

Dneska jsou snad i dalsi casopisy, neni jen AR. Takove KTE mi pripada
komercni docela snesitelne.
Treba dalsi generace konstrukteru ted zacina procitanim HW serveru :-).

> Co dneska takovi muzou udelat, objednaji si stavebnici daji
> dohromady, maji
> z toho radost ale vubec netusi, jak ta dana vec funguje a jak
> jeji principy
> vyuzivat jinde, nebo treba pozmenit.

Slusnejsi stavebnice maji i vysvetleni principu prace obvodu, a to dosti
detailni. Pokud si to ale ten kluk neprecte ..?
--
Rotta