Ahoj vsichni,, :-)) Nevite kde objednat nebo jinak ziskat Cas

Trosko Zoltán ztrosko
Středa Březen 17 12:03:56 CET 2004

> To je zase ciste obchodni nahled - nelibi se ti to, nekupuj to.
>
> Ale me je toho zkratka lito, protoze nebejt amaro v minulych letech takovy
> GURU tak zachvili nebude nikdo, kdo nejakou konstrukci je schopen
> vymyslet.
> Vsichni co znam, co se elektronikou zivi, zacinali jako kluci s amary.
>
> Co dneska takovi muzou udelat, objednaji si stavebnici daji dohromady,
> maji
> z toho radost ale vubec netusi, jak ta dana vec funguje a jak jeji
> principy
> vyuzivat jinde, nebo treba pozmenit.

	Toto muzu potvrdit, muj synovec na zacatku sve bastlirske kariery
	zbastlil nejake bezici svetlo, a nefungovalo to.
	Kdyz jsem po nem chtel shema zapojeni, dal mi obraz plosneho spoje.
	Nastesti z toho vyrostl.

	Zolo