Ahoj vsichni,, :-)) Nevite kde objednat nebo jinak ziskat

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 12:03:56 CET 2004

At 23:06 2.4.2001 +0200, Snail Instruments wrote:

>Kdo to nikdy nezkusil, tak neuveri, ale mezi 'ubastlenim' nejakeho
hejblatka a dobrym clankem s kvalitni dokumentaci je jeste hodne dlouha
cesta. Pritom vetsinu lidi uspokoji uz to 'bastleni', asi malokdo se vyziva
v kresleni schemat, vyvojovych diagramu, komentovani programu a rozboru
algoritmu. Je-li napsani clanku honorovano 400-800 Kc na stranku, tak to asi
neni pro radu lidi dostatecna motivace k dotazeni toho sveho dila do
publikovatelneho konce.

Ted jste uhodil hrebik na hlavicku. Ja bych treba mel par konstrukci, ktere
jsem delal treba jen pro poteseni nebo uz nejsou komercne zajimave, tak bych
to klidne uverejnil se vsim vsudy, ale pripravit clanek tak, aby se dal
otisknout - tak na to fakt nemam - ani cas, ani nervy. Bohate mi staci, kdyz
mam k nejakemu vlastnimu vyrobku napsat navod ;-<. Honorar za clanek opravdu
nezaplati hodiny prace s pripravou clanku...
Taky me stve, jak ted amaro vypada, ale tak trochu to chapu.
BTW: Neda mi nepripomenout jeden 'clanek' ktery nedavno vysel v AR. Byl to
nejaky pristupovy system na telefonni karty, HW naprosto trivialni, pouze
karta pridratovana k Atmelu a nejake to rele, ci co. Autor chtel za nahrany
procesor snad 500,- a navic cislo karty bylo natvrdo ulozeno v ROM v Atmelu,
takze pripadny zajemce musel autorovy poslat kartu, on mu ji naprogramoval
do Atmela a poslal zpatky. U tehle 'konstrukce' jsem se fakt od srdce
zasmal. Delal jsem tak pred rokem neco jako 'pichacky' na telefonni karty,
ale pro cisla karet tam byla EEPROM a prichody a odchody se posilaly po
RS232 do PC. Napsat program pro Atmela bylo dilo na jedno odpoledne.
Stejne by me strasne zajimalo, kolik tech procesoru autor prodal ...

S pozdravem           with best regards
                 EZA-TV Vrchlabi
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
    Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
    543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
    Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv