Ahoj vsichni,, :-)) Nevite kde objednat nebo jinak ziskat

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 12:03:56 CET 2004

On Tue, 3 Apr 2001, Mikro wrote:

> Snail ma pravdu, od bastlu k dobremu konstrukcnimu clanku je opravdu velmi
> dlouha cesta. Osobne znam pouze jednoho autora ( kosta@iol.cz nyni
> kosta@cmail.cz ).
> A i pres to, ze zna a umi, nepovazuji jeho clanky prave za ty propracovane.
> Na druhou stranu, podle jeho popisu prace v AR a PE to asi jinak nejde.

Podle clanku od kosta@iol.cz jsem si postavil regulovanou pajecku. Sice ne
uplne presne - pouzil jsem jen vstupni zesilovac, ale hlavni byla idea jak
to udelat plus navic autor pridal i par rad pres tuto konferenci - zkratka
co chtit vic ? Clanky od toho autora byly podle meho nazoru jedny z tech
lepsich.