Cuprextit

Radek Vaclavik radek.vaclavik
Středa Březen 17 12:03:56 CET 2004

Sam se take radim mezi 'mechaniky antitalenty' a tento nedostatek resim to nakupem hotovych krabic. Pro zminenou apliakci by se urcite nejaka seriove vyrabena plechova krabice nasla. Nebude sice stat to co kus cuprextitu, ale zase se na to clovek bude celou dobu divat... Tak se vyplati zainvestovat.

Popis cernych krabic je problem (propisot neni reseni), na ostatni povrchy vystaci udelat vykres panelu v PC, vytisknout na samolepku a prekryt samolepici folii do laserove tickarny. Nebo tisknout primo na samolepici folii.

R.