Cuprextit

Lubomir Berky berta
Středa Březen 17 12:03:56 CET 2004

Na tohle neni spatny taky plexisklo, dobre se opracovava, lepi a nakonec ho
nastrikas treba cernou barvou a vypada to taky super.

Berta

----- Original Message -----
From: <michal.grunt@iol.cz>
To: "Multiple recipients of list" <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Tuesday, April 03, 2001 11:33 AM
Subject: Cuprextit

> Nevi nekdo kde se da sehnat silnejsi cuprextit? (vetsich rozmeru za
primereny peniz - tak 45cm na 10cm). Nebo jak by ste resili predni panel
ktery by delal 'mechanik antitalent' :) Delam neco podobneho jako
http://mpxplayer.8m.com a autor predni panel delal s cuprextitu (coz si
myslim neni spatny napad, protoze tento material se da snadno opracovavat -
delat diry pro tlacitka), ale jestli tam pouzil jednostrany cuprextit (ze by
to pak pajel dohromady) nebo cuprextit bez medi (ze by to pak nejak lepil)
uz nepise. A predni panel se pak musi nejak dobre prichytit ke krabici (aby
za to nezabral a nezustal mi v ruce :)) a nerad bych mel na prednim panelu
srouby...