Cuprextit

michal.grunt@iol.cz michal.grunt
Středa Březen 17 12:03:55 CET 2004

Touto cestou jsem sel puvodne take, ale neni to moc dobre...

1) budete mit probelemy kam s diplejem - napr. 20x4 (je veliky a to hoodne
veliky - rozmery cca 11cm na 5cm - rozmery desky, samotny dysplej je mensi, ale
i tak je dost veliky na to ho rozumne zabudouvat do CD prehravace).
2) budete potrebovat urcite vice tlacitek nez je standartne v prehravaci
(pocitejte se mnou - play/pause, stop, eject, previnout dopredu, dozadu,
skakani po adresarich, next, prev, zmena modu displeje, random... a co ja vim
co jeste dalsiho... proste pro rozumny chod to vychazi na 16 tlacitek - cela
numericka cast klavesnice)
3) kdyz uz se vam to tam vejde (o cemz silne pochybuji - standartni PC deska ma
rozmery i 30x25cm! nejmensi co jsem sehnal tak ma rozmery 210x220mm a i tak je
to dost veliky) tak budete mit komponenety tak blizko usebe ze se muzou
navzajem i ovlivnovat (napr. zdroj - audio). Dalsi problem je zdroj - delaji se
mensi, ale hreji tak ze neni dobre k nim dat do blizkosti nejakou komponentu.

Pak problemy s tim kam to vsechno umistit... no ja jsem toto reseni zavrhnul
(rozbyty CD prehravac tu taky mam a rikal jsem si ze se to tam v pohode vejde,
ale kdyz uz jsem mel vsechny soucastky pohromade - aby nedoslo k omylu stavim
MP3 prehravac na bazi PC - tak jsem zjistil ze se to tam proste nevejde nebo to
bude naflakane tak - provizorne neco pridelaneho - ze uz nebude misto na
chlazeni)

Kdyz uz se vam to tam vejde tak podle me si stejne predni panel predelate...
(nebude vam vyhovovat, treba i proto ze budete nucen jinam umistit CD mechaniku
aby se vam vesel nekam zdroj... nebo nebude misto na LCD).

Proste neni nad rozmernou PC slim krabici (ve formatu 19" - 43 sirokou a 10cm vysokou) do ktere se tam toho vejde hodne. Vhodna PC krabice neni spatna (rozmerove vychazi na 'hifi vez' a vevnitr je rozmernejsi nez CD prehravac), jenom je problem s prednim panelem, ale kdyz se kouknete na http://mpxplayer.8m.com co ten clovek dokazal udelat z cuprextitu tak to vypada mooc dobre a navic je moznost si to upravit podle sveho (v PC krabici je mista dost takze zalezi na vas jestli chcete CD mechaniku v pravo nebu v levo).
Co jsem videl tak vetsina PC prehravacu MP3 ktere jsou zabudouvane do nejake
krabice ma predenaly predni panel (vetsinou kuli LCD displeji a pak kuli
tlacitkam).