Zdroj NB

Boza boza1
Středa Březen 17 12:03:54 CET 2004

Bohuzel nemam zadne soucastky a momentalne ani NB. To co
jsem psal, tak bylo o NB ktery jsem rozchazel kamaradovi...
Ondrej Tesar

a> Ani venku nabita baterie vlozena do notebooku nefunguje.
a> Na napajec zvenku to chodi.... Pouzivam jej ted jako
a> stabilni jednoucelovy PC - pokladna v prodejne.
a> Koupil jsem levne jiny, mensi a lehci, zase 486/75,
a> ale s dobrou baterií (1,5hod.), ale zase pro nej shanim
a> modul RAM, ma jen 8MB, chtelo by to rozsirit.
a> Nevite o necem takovem? Notebook je
a> IBM 701CS, takovy maly, 2kg, klavesnice
a> se u nej pri otevreni rozevira, displej sice
a> jen DSTN (barevny), ale solidni, HDD 340MB.
a> Oznaceni modulu RAM je asi:
a> 92G7281 32MB
a> 92G7263 16 MB
a> 92G7261  8MB
a> NB je pouzivan jen pro EXCEL, ale pod
a> WIN95.
a> Ing. A. Zeravik

a> ----- Original Message -----
a> From: "Boza" <boza1@volny.cz>