Ahoj vsichni,, :-)) Nevite kde objednat nebo jinak ziskat

Tomáš Dresler t.dresler
Středa Březen 17 12:03:54 CET 2004

Nebere ho Technicka knihovna v Praze?

Me se libi to, co pise Alan Kraus. Ta zarizeni jsem videl na vlastni oci,
funguji, jsou omerena skutecnym skvostem od Audio Precision, neobsahuji
procesory ..., proste ideal pro analogoveho bastlire. Zbytek je od a pro ty,
kteri pripoji periferii k malemu ATMELu. Ten napad vyvinout k HW svuj
vlastni firmware neni az tak od veci, ja take vzdy premyslim, jak to udelat
:)

Nekolik vas tu uvedlo, ze ma hotove konstrukce ke zverejneni - to neni az
tak velky problem, redakci staci schema od ruky a kratky popis, sama dokaze
stvorit clanek a da vam ho k autorizaci. Pak jen zkontrolovat spravnost
myslenky a (redakci navrzene) DPS zabere jedno odpoledne. Blizsi informace o
AR treba u me.

--

S pozdravem/With best regards

    Tomas Dresler

mailto:edison@hw.cz
mailto:dreslet@fel.cvut.cz
mailto:edison@seznam.cz
--
tel.  (+420)467/52 11 88 (o vikendech/during weekend)
cell. (+420)604/177 822

http://www.vitrum.cz/snail/

---
Příchozí zpráva neobsahuje viry.